Esr36 Kızlar bugün 5.günüm ıkı gündür başım çok agrıyo gözlerim çıkacak gıbı nedendır acaba başına gelen var mı
ecembugra53 Esr36 sekersiz kahve için hemen geciyor canım kendini toparlarsın spinal oldugun için oluyor
Vhhemho61 Esr36 bol kahve için ve ağrı girdiği an sırt üstü düz şekilde uzanın hemen rahatlamaya başlıyor ben çok yaşadım felç gibi geliyordu geçmiş olsun 💐
elmaelmaelma Anesteziyi atamamışsınız. Bol kafein alın (kahve, çikolata) ve bol su için. İdrara çıktıkça atacaksınız birkaç güne kadar. Bebekten geriye kalan zamanda yastıksız uzanın sırt üstü, biraz rahatlatıyor.
Polatalemdar Esr36 bendede olmuştu ben ameliyattan çıktım o akşamı gebermistim. Yatınca geçiyor ayağa kalkınca başlıyordu hemde felaket bir ağrı dediğiniz gibi gözlerimi dahi acamiyordum bebeğimi bile emziremiyordum anestezi doktoruma söyledik kadın dogumcuyla birlikte filan doktorum anestezi yerinden bir daha girerek kolumdan 20 ml kan alıp enjekte etti ve anında geçti sizde bı sorun isterseniz gerçekten cekilicek gibi değil 20 tane kahve içtim 6.7 litre su hiçbir şey geçirmedi bu acıya katlanmayin çok kötü bişey ameliyattan daha beter
Tugce48 Esr36 benim olmuştu 3 gün gözlerimi acamıyordum afedersiniz büyük tuvalete cıktım öyle geçmişti çok kötü bir durum gecmiş olsun inşallah gecer hemen
Kaderkdmrl Esr36 bol su içince düzelir.Spinal anestezi yapıyor ben de yaşadım su içince geçti idrarla attım.