Artık 10. Günümde kan vermeye gideceğim kızlar belki 11. günde de gidebilirim. Biliyorsunuz ki adet dönemim baya 9 gün geçti. Düzenli döngülerim ve ovulasyon olan biri olarak. 1 haftadır artık her sabah mide bulantısı ile uyanmaktan bıktım hayatımı çok kötü etkiliyor uyandıktan sonra mide bulantısı 1-2 saat sürüyor hiç olmamış gibi geçiyor ama asla uykudan uyanasım gelmiyor şuan çok uykum var ama direniyorum yinede. Ve dün aşırı karnım şiş oldu sanki gaz birikimi var gibiydi şiştikçe şişiyor gibi hissettim çok rahatsız oldum bağırsaklarım rahat da durmuyor 🥺 Bu arada Çarşamba günü yumurtlama döngüsü başlıyor artık o da başlamazsa hamileyim diye düşünüyorum bu kader bekleme süresinde umutlanmadım ama derdimi anneme anlatınca geçmeyen o sabah bulantısı olması beni zorluyor. Hayırlısı bakalım