Kbr_toprak Merhabalar emzirirken hamile kalanlarla fikir alışverişi yapsak ? İsteyerek mi istem dışı gebelik mi mesela nasıl beslendiniz? ek vit vs ne kullandınız gibi şeyler
Efuchama Aslında en büyük hayalim ikiz bebekti, olmasa da birini ocalta birini aralıkta doğururum diye hayal etmiştim. Nasıl yürekten istemişsem kızım ocakta geliyor ama benim sağlığım için pek iyi olmayacak hemen rahim iyileşmeden ikinci gebelik.. bu yüzden bu hayalimden vazgeçmek zorunda hissettim çok yakın gebelikler rahmi aşırı zorluyormuş 🤷🏼♀️ tabi bi kaç ay içinde değil de daha geç hamile kalmak daha az zararlı olabilir 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Efuchama Kbr_toprak yok ben eskiden evli değilken falan böyle hayal kurmuştum evlenince böyle istiyorum diye şuan ilk bebeğime hamileyim ocak dedi doktor ama 34. Haftamda erken doğumu durdurmak için şuan hastabeden yazıyoru dün gece yatış yapıldı