Merhaba hanımlar sezeryan olalı 35 gün oldu. Ilk zamanlardaki ağrılarım yok ama karnım çok hassas dokununca falan hala acı oluyo. Bebeğin ayağı değse yada çamaşır değse bile acı oluyo. Burdan okuyorum herkes hemen eski haline dönmüş gibi. Tamamen normal acısız günlere siz ne zaman döndünüz