Kızlar hafta sonu evde değildim mecbur diyetin dışına çıktım dün de gün menüsü tarzı yemek zorunda kaldım. Dün 4’ten sonra bir şey yemedim bütün gece düşmedi şekerim. Gece 10’da insülin vuruldum ona rağmen 140’tı en son. Sabah açlık 123 tokluk 170 çıktı ne yapmam gerekiyor bilmiyorum doktora da gidemiyorum evimde değilim acile gitsem bir şey yapabilirler mi bilgisi olan var mı