Odalu Kizlar bir sorum olacak. 5+5 haftalık hamileyim bugün ilk doktor kontrolüne gittim. Kese oluşmuş ancak bebekde daha çok yeni oluşmaya başlamış galiba. Bu normal mi yoksa şuana kadar geç döllenme dışında oluşması gerekiyor mu normal döllenme göre?
ressamanne_ Odalu 5+6 da gittik bebek yoktu kese vardı henüz benimde bu hafta gidicez kalp atışı için normal dedi doktor merak etmeyin erken henüz
Odalu Aysegul_dur gerçekten korktum çünkü bi kaybim var 6 aylık o yüzden korkum daha fazla normale göre
Odalu ressamanne_ çok teşekkür ederim rahatladım gerçekten. Belki saçma olacak ama nor al şartlarda ne zaman gorunur ki acaba bilginiz var mı
ressamanne_ Odalu çok normal bende endişelenmiştim ama normalmiş kuzum🙏🏻 benim hemde senden 2 gün fazlaydı görülmedi bebek