aysemor bence herkesin evinde olması gereken bişey hamileliğimin başında aldı eşim dogurana kadar kullandık diyebilirim. 15. haftadan itibaren duyabildik öncelikle kuzum hareketlerini hissettikce kullanımını azalttik. Hareketini hissetmediğimiz gün dinliyorduk rahatlıyorduk. Son haftalarımda 2 gün hareketini hissetmedik hemen 2 3 saatte bir dinliyorduk çok iyi oluyordu bizim için hatta doktora gittik hareketlerini hissetmiyoruz ve hafif suyum geliyor gibi diyince doktor çok panik etti eşim doppler dinledik kalbi atiyor diyince oh korktum biranda dedi rahatladı. Birazdan bakayım kuzum markasına hemen yazayım