mucizebebegimiz 8 haftalık hamileyim sabahtan beri kesik kesik ve ağrılı idrar yapıyorum alt karnımda ağrı var idrar yolu enfeksiyonu olabilir mi birde ne yapmak gerekir
Liyamm1 mucizebebegimiz size tavsiyem her ay idrar efeksyon icin test yapin ben ole yapiyorum belirtiniz bile olmasa yapin. kızılcık Suyunu veya meyvesini yiyin çok faydali su yu ihmal etmeyin 🙏🏻 Geçmis olsun
Mermicek-annesi mucizebebegimiz bol bol su ve sıvı meyve kompostoları tüketmeye çalışın ilaç kullanma taraftarı değilseniz ben öyle yaptım çünkü 🤗
Retrovallies Nioli yağı çok iyi geliyor idrar yolu enfeksiyonuna , çamaşırına bir kaç damla damlatıyorsun o şekilde kullanılıyor
MomsE Retrovallies ben de kullanıyorum kuşum nioli yağını ama hiç faydasını görmedim belki de iyisini mi almadım acaba yaa monoville markası
Retrovallies Bbk88 ben kadın doğum uzmanına sormuştum bir sakıncası yok kullanılabilir demişti ama tabiki doktoruna sorabilirsin , trendyolda satılıyor
mucizebebegimiz @Kiymetcetinel gözüktüm malesef tahmin ettiğim gibi enfeksiyon çıktı bende kronik o kadar çok fazla oluyorum ki usandım artık
Liyamm1 mucizebebegimiz rica ederim ek takviye ilaç bile var eczaneden alin gebelere özel var ben alip kullanaçagim🥰
Seher1616 Bende de gebelikten önce de hep oluyordu şimdi hamileyim yine mahvediyor içmediğim ilaç kalmadı 😔
Retrovallies MomsE benimkide aynı marka bende çok faydasını gördüm allah allah kişiden kişiye farkediyor demekki çok sık idrar yolu enfeksiyonu olurum nioliyi kullanandan beri hiç olmadım daha
MomsE Retrovallies ay ne güzel yaa maşallah. Ben de kendimi bildim bileli hep enjeksiyonluyum dut kaynatıp içiyorum bayağıdır bir de nioli yağı ama fayda etmedi hiç 🤦🏼♀️