SAO Selver Hocaya giden var mı doktor ilgili mi doğuma kendi giriyor mu? Normal doğum yanlısı mı tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz :)
Ecem95 SAO amin teşekkür ederim darısı tüm hamilelerin başına inşallah Evet cok memnun kaldım bi daha olsa bir daha kendisinde doğum yapardım