Merhaba 39.haftaya bugün girdim ama bebeğimin hareketleri çok fazla devamlı ittirip duruyo uyuduğunu hiç zannetmiyorum 38+4de doktor bebeğin kafasının kanalda olduğunu ve doğum pozisyonunu aldığını söyledi kanalda olan bebek bu kadar hareket edip ittirebilir mi bilemiyorum. Aynı durumu yaşayan var mı aranızda? Bu kadar hareket yaşayıp da doğumunuz ne zaman oldu acaba ?