2kucukbebis Bb95 Ben hep 30 derecede 400 devirde yıkıyorum, kiri olanları önden elimde yıkayıp akıtıyorum makinaya koymadan önce. İlk 3 ay kadar hep ütüledim ama şuan ütülemiyorum. Kıyafetlerde de tülerme, bozulma vs. hiç yaşamadım çok sıcak yıkamadığım için.
2kucukbebis Bb95 Olur bence. Ben şuan ütülemiyorum çok sıkmadığım için hemen serip kurutuyorum ütülü gibi oluyor.