Gul_se77 5 aylık hamileyim bel ağrım çok fazla hatta bazen yürüyemeyecek seviyeye geliyorum sizdede aynısı oluyor mu veya oldumu bel agrisi
Aselkus Gul_se77 benim bel fitigim var 37 haftaligim oyle boyle ağrmiyor geceleri uykum yok asla sicak su koydum ayaklarjma falan oyle sakinliyor biraz