Sedanurshn01 Arkadaşlar merhaba 32. haftada çalışabilir raporunda muayane falan oldunuz mu nst çekiliyor mu?
2kucukbebis Sedanurshn01 Doktorun muayene edip ona göre rapor veriyor ama nst çekilmiyor diye biliyorum
Besst Rutin muayene mi oldum sonra raporu aldım herhangi bir nst falan yok benim doktorum zaten çok gerek duymuyor