Mavispembis1_ ben de üzerinden ½ saat geçtikten sonra baktığımda gördüm bu şekilde silik. Ve gebeyim😇 kan ver kuzum. Bu zamana kadar çooook test yaptım ve artımed dışında hiç kuruma çizgisi görmedim. Negatifse beyazdır. Ama silik bile olsa pembw çizgiyse hamilelik vardır gözün aydın😇❤️