
selam hanımlar 23 kasım 3. gün embrys.perşem gecesi cuma akşamına kadar kahverengi lekelenmeler oldu cuma sabah test yaptım fakat hiç bişy çıkmadı bu resimle alaksı bile yokdu tet günüm 9 aralık cuma çıkmayınca tekrarlamak istedim ilk 2 dakikada çıktı böle sizce bişey olma ihtimali olabilirmi 🤲🏻🥺