SerapBekdemir Evet var gözüküyor hayırlı olsun inşallah canım bir kaç gün sonra bir daha test yap bence kan ver en iyisi kanda belli oluyor
zumraninannesii asli_hmz adetten önce yapmadım bu gün genlede adetimin son günüydü tam 1 hafta geçti üstünden
Rumusugur Kızlar adetime 6 gün var yaptım tek çizgi neden bu kadar kötü bir bilgisi olan var mı lütfen yardımcı olurmusunuz 🙏
zumraninannesii Rumusugur adetin geçerse yap belki ayın sonunda kaldın belki daha çok küçüktür benim testime bak adetimin üzerin 1 hafta geçti çok az görünüyor belki vardır küçüktür olamaz mı adetinin üzerinden geçsin yap
zumraninannesii Rumusugur canım bak benim testime benimki de tek çizgi çok koyu öbür çizgi çok silik bir şekilde eğer tek çıkıyorsa yoktur yada küçüktür ama benim ki gibi çıkıyorsa vardır
Rumusugur zumraninannesii tamam canım rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin darısı bize inşallah