Kızlar merhaba nolmada 29 unda adet olmam gerekiyordu ama hala olmadım o gün test yaptım negatif , fakat şuan 3 gündür afedersiniz bir ishal durumu var ve geçmiyor hiç böyle bir durum yaşamadım ishal olsam bile en fazla 1 gün sürer geçerdi geçti sonra tekrar başladı bunun dışında kasıklarda batma var ve karınımın sağına iğne batıyor ara ara, dün böyle yüzüm yandı dışardan ateş yok ama yanaklarım kıpkırmızı oldu böyle olup gebe olduğunu öğrenen varmı çok merak ediyorum