Bana Google playdan bildirim geldi yakınlarda deprem oldu hissedebilirsiniz diye.Yeni uyanmıştım daha kalkmamistim.Basimi kaldirmamla avize gidip gelmeye başladı.Çok çaresiz anlar..Rabbim kimseye yaşatmasın.Daha beterinden korusun.Kocaeli deyim bende