Hilalaydink Kızlar ilk denememde negatif sonuçlandı sonucu aldıktan 6 gün sonra adet oldum bugün neredeyse 2 hafta oluyor ama pembe ya da kahverengi lekelenmem devam ediyor bu normal mi sizce
Ysmnpmk Hilalaydink tüp bebek sonrası adette değişiklik yasanabiliyor bende 2.adetimi olamıyorum gecikiyor herkeste farklı sanırım
Hilalaydink Ysmnpmk gecikme konusunu çok duydum normal sayılıyormuş ama bendeki gibi uzun süren kanama hiç denk gelemedim maalesef