Mermar cok tesekkur ederim canım bir şey daha sormak istiyorum sık idrara çıkmak da enfeksiyon belirtisi mi yani 2 litre su içiyorum günlük normal mi bu kadar sık çıkmam mesela özür dilerim ama tuvalete çıkıyorum bazen abartısız 2 dk sonra tekrar gidiyorum daha fazla yapıyorum acaba bebek mesaneye mi vuruyor da tam bosaltamıyorum anlamadım . Doktor bana şu kadar içmen gerekiyor demedi bol su iç dedi sadece 3 litre mi yapmalıyım sence