Kumral Kzlar merhaba degerim 306 cıktı yarın tekrar yaptrıcm karnım sürekli grulduyo gazlı bomba gibiyim sizde yaşandımı böle bsey karnmda sürekli sesler glio komik gercketn wcye gdıorum surekli hep bölemi olck🤣
Aysebkr1258 Kumral hayırlı uğurlu olsun sağ Salim alırsınız inşallah kucağınıza 😊 benim ilk zamanlarımda kasık ağrım gazım ve kabızlık sorunum çoktu tuvalete 5 dk kada bir giderdim şimdi azaldı çok şükür 3. Aydan sonra biraz daha rahatlıyor insan 😊
bebekteyaparimkariyerde Kumral hahahaha o çok büyük sıkıntı benimde hep otobüste falan ikiyi bide 😂😂😂olur böyle şeyler ama geçici bi süreç önemseme çok 😂
Sedayt Benimde aşırı gazım var bulantı ve Kusma ishal ve aşırı duygusallık sürekli ağlamak istiyorum Ama bunada sükür 😍❤️