bambiriver11 kızlar benim doğuma yaklaştığımı gösteren hiç bi belirti yokya bebeğim hareket ediyor herşey yolunda fakat ne bi yalancı kasılma ne bi nişan yok
Esilamm Vallahi benim de öyle 37+1 zaten 38+2 de sezeryana gireceğim bari sancı nasıl bişey su gelmesi nasıl bişey yaşayım son hamileliğim diyorum yok 😀