Deletedmom_85 Deletedmom_116 kız biz bi doguraydik beyaa😂 bence gebelik var öyle hissediyorum hayırlısı olsun inşallah
Deletedmom_116 Deletedmom_85 haha benim suçum yok aşko üç korunmam vardı😂😂Ama 6 gün geçti belirti yok adete dair Aksine hamileliğe var 😂😂nasip ama ya olsada olur yoksada 😂😂21 yaşında iki bebeli olurum en fazla