Minikkelebegim13 seninle aynı durumdayım canım 🥲 Bat 8 Aralık.
Reglden bir hfta sonra kahverengi lekelenmem olmuştu. Alt kasık ağrım var 10 gündür. Çok duygusalım. Ama testlerde hep negatif. Sanırım bende elendim 🥲 Sağlık olsun inşallah gelecek ay nasip olur 🤍