Kızlar bu gün devlet Hastanesi’ne gittim ilk kez. Dr bebeğin eşi aşağıda dedi bu haftalarda olabiliyor sonra yukarı çıkabilir dedi.
Ama ben bı panik oldum internette de kötü şeyler yaziyo kanama düşük riski erken doğum vs. Başına böyle bişey gelen oldu mu ???