Deletedmom_3
Kizlar merhaba 2 ay önce bos gebelik nedeniyle kurtaj oldum 1 ay sonra ilk adetimi oldum. Adetim bitti 3 gun sonra kahverengi leke gelmeye başladı ve surekli yogun bi sekilde kahverengi akintim var doktora gitmeye korkuyorum kotu biseydir diye bunu yasayan var mı 2. Adetimi olucam 10 12 gun sonra. Bu lekelenme normal mi korkmaya başladım iyce kafamda karıştı. Cuma gunune randovu aldim ama belki bilen varsa sormak istedim bilgisi olan varsa yardimci olabilir mii ??