mltmtrkl Merhaba kızlar. Biz bu hafta 13. Haftamıza girdik 🤍 Doktorumuz 1 ay sonra netleşeceğini ama büyük ihtimal erkek olduğunu söyledi. Sizler ne düşünüyorsunuz tahmin alabilir miyim 🥹[https://mutluresim.com/images/2023/12/04/n8HJvU.jpg]
Asus1 Bencede erkek gibi bir yöntem var bildiğim iki gebeliğimde de bende tuttu ona göre erkek seninde 😊
Ceren2807 Asus1 [https://share.icloud.com/photos/070jppfsJ8mUI-0YRen4MtgfA](https://) bana da bakar mısınız