Morkity Kızlar merhaba 5+1 iken kesem yuvarlaktı şuan 7+1im kesem fasülye olmuşşş sizce oğlan mıdır 🥹❤️ Tabiiki önceliğim sağlıklı olması ama merak işte…❤️❤️
edasontr Morkity valla keseye inanırdım benm ikizlerim olıyor biri yuvarlakk biri fasulye seklındeydi bi koz bi erkek demistim 2 side erkek mis megersem tabi doktorda yanlıs gormedyse blmiyorumm artık
Musemma06 Morkity benim kesem yuvarlaktı ve erkek keseye göre cinsiyetin pekte doğruluk payı yok bence
ikitosbikannesi_ Morkity cinsiyeti sizden önce öğrenirim keseye göre doğruluk payı var mı yok mu bilmiyorum oğlumda yuvarlaktı bunda fasülye cinsiyeti aralığın son haftası öğreneceğiz bakalım. Bende oğlumunkinden farklı olduğu İçin kız olabileceğini düşünüyorum
Morkity edasontr maşallah sağlıkla gelsinler❤️ ben de hep kızım olsun derdim ama niyeyse hamile kaldığımdan beri oğlan olsun istiyorum o yğzden heycanlandım😅