Tek yumurta ikizlerine hamileyim zaten akıntım var hafifde bir enfeksiyonum vardı ama şimdi böyle afedersiniz otururken biranda çamaşırımın ıslandığını farkettim kaçırdım sandım tuvalete gittim ıslak yani baya ıslanmış anlamadım bu akıntı mı? Su sızması mı? Doktorumu aramalı mıyım? Şuan 12+4 haftadayım kontrolüm 14.haftada bekleyim mi?