Arkadaşlar normalde yüzümde hiç egzama yokken hamile kaldığım haftadan beri yüzümün belirli noktalarında aşırı derecede kaşıntı kızarıklık pul pul dökülme var. Hametan sudocrem aklınıza gelebilecek herşeyi uyguladım bana mısın demiyor. Yani bunun doğrudan hamilelikle mi alakası var ? Daha önce yoktu. ( yurt dışında olduğumuz için henüz hasteneye de gidemedim yakın zamanda Türkiye’ye dönünce gidecegim ) danışmak istedim sizlere