sevvalbaran 28+4teyim. bir haftadır ara ara regl ağrısına benzer ağrılar başladı. kısa süreli oluyor ama biraz tedirgin oldum panik yaptım. siz de yaşıyor musunuz bu şekilde önemli bi şey midir bu
Sinemarya58 sevvalbaran maalesef yaşıyorum ama ara ara değil sancılarım çıkıyor nstde ciğer geliştirici vuruldum 2 doz sürekli haftalık iğne ve ilaç başladık erken doğum olacak zaten o kesinleşti
sevvalbaran Sinemarya58 rabbim yardımcınız olsun sağlıkla gelsin inşallah yavrunuz. kaç haftalıksınız
Aybarssmom_ Benim son adet tarihim 9 Nisan hamileliğimin başından beri ne zaman ayın 9u yaklaşmaya başlasa adet olacakmış gibi ağrılarım da oluyor normalmiş 😁
Sinemarya58 sevvalbaran amin teşekkür ederim canım 29+3 doktorum 32 haftalara ulaşırsak çok iyi olacak diyor