Hayırlı sabahlar anneler üç dört gündür sadece sol kasık tarafimda bir batma gibi bir ağrı gibi birşey hissediyorum yürürken çok zorlanıyorum ağrı artıyor oturduğum zaman filam birşey yok uyurken sağa sola doğru dönerken sol tarafima sürekli ağrı saplanıyor bir iki gündür de böyle vajina kismimda ağırlaşma ve ağrı hissediyorum ama haftam daha küçük 35+ 3 haftaligim sizlerde de oldu bu bu ne olabilir iki gün sonra da doktor randevum var