Merhabalar arkadaşlar🌸
33+3 deyiz:) cumartesi günü hareketliydi ve cumartesi baya yürüdüm yoruldum biraz. Neyse pazar günü de biraz gezdik yine yürü araba ile 1 saat yolculuk . Ama sanki dünden beri bebeğimin hareketleri azaldı gibi. Bu da beni çok üzdü ve düşündürdü. Sizce normal mi?