3 gün önceki muayenemde Dr 3 cm açıklığım olduğunu söyleyip gönderdi kendi sancın ile gel herşey normal dedi ama hiç sancı vs birşey hissetmiyorum böyle bir durum yaşayan var mı sanırım yarına kadar birşey olmazsa suni ile başlatacak diye düşünüyorum