Kızlar karnımda belimden gelen yanlarda ve kasık tarafında inanılmaz bi ağrı var ve yatınca felaket artıyor yatırmıyor resmen karnım hep sert yani kasılmış durumda duruyor anlamadım bu nedir yarında suni sancıyla doğumum olacaktı bu doğum sancısı olabilir mi ayağa kalkınca biraz hafifliyor ama hiç geçmiyor