Merhaba arkadaşlar. Dün acilden kadın doğum doktoruna gittim belim bacaklarım ağrıyordu ve hafif kahveye dönük lekem gelmişti. Doktora gelen lekenin resmini gösterdim nişan olmadığını söyledi bu arada. Ama yaşadığım diğer şeylerin doğum belirtileri başlangıcı olduğunu söyledi. Bebeğim 2580 gram çıktı zaten küçük olduğunu kendi doktorumdan ötürü de biliyordum. 36 haftalıkken de 2400 dü. Her neyse doktor detaylı, ikili testleri yaptırıp yaptırmadığımı sordu yaptırdığımı söyledim. Bebeğimin suyu gayet normalmiş bu güzel haber beslendiğini gösterir dedi. Sadece kilosu zayıf olsa senin iyi beslenmediğini ya da sağlıklı olmadığını düşünebilirdim ama bebeğinin kendisi minik dedi. Yani sadece kilo olarak karın çevresi küçük değil kendi küçük. Bu da güzel haber tek bir yerde gerileme varsa sağlık sorunundan şüphelenebilirdim dedi yani. Ama gelişimi sınırda 33-34 haftayla uyumlu dedi. Böyle gelişim geriliği olan bebeklerde çok bekletmiyoruz 37. Haftadan sonra ani kalp durmaları yaşayabiliyorlar dedi. Belki ultrason cihazı da yanlış ölçebilir belki benim hatam yanlış ölçüyor da olabilirim bu arada dedi. Her neyse benim doktorum bana 39. Haftaya gün verdi yani 9 gün sonra. Şu an korkuyorum bebeğimin aniden kalbi durursa 39. Haftaya kadar beklemek beni çok korkutuyor. Ama normal kilo aralığı bebeğin zaten 2500 den başlamıyor mu? Yani 2580 şu an bebeğim. Çok korkuyorum🥺 böyle bir şey yaşayıp sağlıklı doğum yapan birileri var mı?