Kızlar merhaba 35 haftalık hamileyim doktorum bana kan ilacı verdiğinde alerji yaptı ve kullanmadım benim kanım düşmeye başladi 8 e doktorum ama beni korkutuyor hayatı riskin olur çok kan kaybedersin felan diyerekten ama bu esnada ilacı kesti ondan sonra hiç vermedi kan ilacı damardan kan verilmesi gerekiyor dedi başka bir doktorda ağızdan alınan alerji yapıyorsa damardan vermem hayatı riskini daha çok hızlandirir dedi ne yapacağımı bilemedim doğuma da az kaldı nerdeyse ne yapmam lazım benim doğuma olan cesaretimi kırdılar