spapatya Merhaba arkadaşlar 13+3 te doktor kesin erkek dedi gösterdi bile ama acaba yanılma olabilir mi tam emin değilim değişir mi yani pipi sandığı şey kordon olabilir mi böyle olan var mı aranızda sonradan cinsiyeti değişen
sasha spapatya benim fetal dna yapıldı, o yüzden sonuç kesindi. Ben de oğluş bekliyorum. Sen memnun değil misin yoksa?
hsizyl spapatya erkek diyipte kıza dönmeleri düşük oluyo gani kız deyip erkek olan çok gördüm de bnim 2 oğlum var ikisinide 10haftada öğrendim
Gmz5560 spapatya bana erkek demislerdi 13.haftada ultrasonla 19.haftaya kadar öyledi 19.haftamda kesin kız dediler kıyafet almıştım erkek için aradım bidaha aldığım yeri tanıdıktı Allahtan değiştim kıyafetleri 😀😀
sevimuslu spapatya unisex renkler tercih edebilirsin bende ilk haftalar çok heyecanlıydim birşeyler almak istiyordum sarı yeşil turuncu falan alıyordum 😂😂
spapatya sasha yok memnunum bi kızım var rabbim bide erkek nasip etti çok şükür insan kendini tutamıyor birşeyler almak istiyor ama değişir mi acaba diye de bişey alamıyorum şuan 16 haftalık oldu haftaya kontrol var ama sanredemiyorum gördükçe alasım geliyor 😂
sasha spapatya anladım canım yani ultrason görüntüleri yanıltıcı olabilir o yüzden biraz daha bekle yada unisex kıyafetler al derim ben :)
spapatya hsizyl çok erken öğrenmişsiniz doktor tecrübesine de bağlı tabi ama bilemedim burada bir sürü post gördüm erkekten kıza kızdan erkeğe dönen 😂
spapatya sevimuslu ay bilemiyorum ya isim bile bulduk ama buradaki postları görünce şüphe ettim bende inşallah haftaya netleşir neyse sabır kızım 8.auda göstermişti alışkınız biz bunu erken öğrenince bi bocaladık😂