iremdemirr Kızlar ilk hamileliğim, burdan okuduklarım kadarına hakimim az önce anlık belim ve karnımın yanlarında azıcık şiddetli sancı girdi 1-2 dk sürdü açıkcası suratımı baya ekşiticek kadar. Bidahada olmadı anlık bi yoklamış olabilir mi
Eflinlina iremdemirr benimde şuan 32 haftalık olduk ama kasıklarımda ara ara agrı oluyor nedense ya bebişler buyuduğu içinmi acaba
naneliseker_ iremdemirr bende 32+4 arada kasık agridi bel ağrısı normal. O diğer korkulan sancılar sık ve düzenli geliyor :)
bebeksu0 iremdemirr canım 34. haftadayım bende 2 haftadır bu sancıları çekiyorum hatta dün akşam acile gittim nst de ufak sancılarım çıktı ama düzensiz olduğu için doğumu başlatmazmış zaten açılmamda yok fakat öyle bi ayrı giriyoki suratım kıpkırmızı oluyor ve gün içinde 5-6 kez yaşıyorum o yüzden korkma yalancıdır ciddi bişe olsa anlarsın mutlaka
elanur5421- iremdemirr 32+5 benimde regl ağrısı gibi ağrılarım oluyor ama yalancı sancı normal diyorlar
iremdemirr @Eflinlina benimde ara ara öyle ağrılarım oluyor ama busefer ki çok farklıydı yani bu kadarı bile bana yetti öyle diyim 😂😂
iremdemirr @Eflinlina bana bakma sen ben gaz sancısı çekip bayılan biriyim şimdi psikolojik olarakta o anlık sancı bana fazla gelip abartıyor da olabilirim ❤️😂
iremdemirr @naneliseker_ haftamız aynı ne güzel 🙈 Bi andan kendimi hazırlıyorum sonunda bebeğine kavuşucaksın azıcık diş sıkıcaksın vs.. bi andan zamanın daraldığını bildiğim için korkuyorum panik oluyorum 😂 Normalse problem yok teşekkür ederim❣️
iremdemirr @bebeksu0 teşekkür ederim bilgilendirdiğin için evet basit bi sancı değildi yani dakika olarak biraz daha sürseydi suratım kırmızıya doğru gidiyordu dediğin gibi 🫣 Sancın çıkınca alttan muayene ettiler mi canım
iremdemirr @elanur5421- regl ağrısı çekmediğim için bilmiyorum 🥹 Gaz sancı şiddeti gibiydi öyle söyliyim 🙈
Blueberry0 iremdemirr benimde akşam kasılmalarım oldu karnımın sağında. Bıcak saplanır gibi. Yokluyolar herhalde 😂