Semolinko ben ilk gebeliğimde almıştım U şeklinde olanlardan gerçekten çok faydasını gördüm. Fıtığımda olduğu için hamilelik dışında bel ağrım olduğu zamanda kullandım. Sonrasında bebeğim dönemeyw başlayınca kenar yastığı olarak kullandım ona, şimdide ikimci gebeliğimde kullanıyorum ve tavsiye ediyorum.