ezgib23 öncelikle geçmiş olsun benim İgg 79 çıktı. IgM numune tekrarı istedi. Avidite 0,77 çıktı. Sıkıntı yok dedi Dr. Avidite in yüksek çıkması hastalığı 3 ay ya da daha önce geçirdiğinin gostergesiymis. 7 haftalıkken kan verdim 8 haftalıktı sonuç çıktığında. Inşallah sizde de problem olmaz