Zehrasavci hamilelikte yüksek tansiyon riskli.haka düşmuyorsa acile gitmenizi tavsiye ederim.benim 13 çıktığında devlet hastanesi acil bölümündeki ebe istersen yatisini yapayım burada takip edelim tansiyonunu dedi.kabul etmedim.bana tüm riskleri kabul ettiğime dair kağıt imzalattirdi.sonra kendi doktorum tansiyon ilacı başlattı.36 haftalıkken.hala tansiyonunuz 15 ise acile gitseniz iyi olur❤️.