Canan-_16 Kbra9913 benim aklımda Karan Aras Ayaz Poyraz Emir Ali Ömer asaf Bunlar var bakalım ama karar veremedim bende
emirasafMom Kbra9913 iki kızımdan sonra oğluşum oluyor Allahın izniyle emir Asaf koyucam inşallah kaynanam tutturdu dandik isim koyma Mustafa koy Mustafa ismi çok güzel koymak isterim tabi ama inadına koymuyorum bide bastıra bastıra diyor uyuz oluyorum bide bazen durup dururken mıstık napıyo demiyor mu deli ediyor hem ağır isim hem mıstık diyor vallahi Birgün delirdim diye post açarım burda
Blackkcat Kbra9913 ben de düşünüyorum ama aklıma gelen pek bir isim yok,eşim Muhammed Emin istiyor ama ben tek isim düşünüyorum,Muhammed ağır bi isim ben düşünmüyorum,orta yol bulur muyuz bilmiyorum artık😅
Ebruli42 Benimde oğlum olacak inşallah. Eşim tek erkek, kayınpederin ismini koyacağız. Mehmet ama yanına ne olur? Mehmet Alp Mehmet Aras Mehmet Han sizce ? Daha önerilere açığım 💙
Mervesrsy Ebruli42 Mehmet Arif benim de kayınpederimin adı ama ben Mehmet ismini çok istemiyorum aslında anlamı güzel siz kullanabilirsiniz
Boncukk123 emirasafMom Allah onlara akıl fikir versin canım bizde sıkıntı yok inan ki Allah izin verirse doğuracağım çocuğa da bir zahmet elalem karışmasın kimse burda duyar kasmasın eşinin ailesi o da diye her halükarda yine el oluyor
tuzlulimoon emirasafMom ahahaha ya kızmayın ama çok güldüm Allah sabırlar versin size🤣 Benimde eşim babasının ismini koyucam diye tutturdu 4 kardeşler 3üde koymadı ben koyucakmışım saçmalıktan başka birşey değil ısrarla reddediyorum bakalım kim kazanacak🤣
MinikMucizem___ emirasafMom teyzemin oğlunun ismi kaldıramıyor gerçekten çok agir bir isim yanında berk olmasına rağmen
Sadiye4774 Ebruli42 Valla ben tek gelin değilim üçüncü ve sonuncu gelinim Beş erkek torun var oğullarından yana ama biri kayinbabamin ismini koymayı akıl edememis. Şimdi de eşim istiyor bilmiyorum belki de kendini zorunlu hissediyordur bekliyorlardir diye. Nedense ben de kendimi sorunlu hissediyorum. Aslinda onlar da hiç demiyor koyun diye muhtemelen de soylemedikleri için kimse koymamış ama dediğim gibi ben de eşim de sorumlu hissediyoruz. Aklımda Yahya vardı ama Hüseyin olacak muhtemelen
Pink_momm Benim eşim de tek erkek oğlum da tek erkek torun istiyorlar kayinpederimin adını koymami ama koymuyorum bu hatır için yapılacak bişey değil isim çok önemli. Sizin için de Mehmet Han güzel bence
Mucizem24 Kbra9913 benim de oğluşum geliyor inşallah 💙 ismi Deniz Alp olacak 😇 hoşuma giden diğer seçenekler ; -Aybars -Ata -Demir -Yağız -Barlas -Toprak -Kuzey -Asrın -Deha -Ömür -Ahlas