Nomender Durumlar nedir sizde ben sanki hiç doğurmayacakmışım gibi hissediyorum iyice ağırlaştım sırtım ağrıyor ama tık yok
Sevde96 Nomender Ben de öyle hissediyorum, hiçbir belirtim yok bebeğim de daha kanala girmedi. 2 gecedir hafif bel agrısı oluyor ama doğum yaklaştığı için mi yorgunluktan mı bilmiyorum🤷🏻♀️
SevvaallEr Benimde ufak regl agrılarım var 🥲 ama emin olamıyorum o kadar gelesi yok ki. Bide bugun 6-7 kez büyük tuvaleyime cıktım hep bagırsaklarım doluymusta bosalıyomus gıbı acaba doğum belirtisimi yoksa üşüttüm mü bilmiyorum🥲
Arslannesi SevvaallEr o bende de var canim inşaALLAH doğum belirtisidir bu gece sancilarimiz olur Amin 🤲💐