Hilallf Nasıl doğum yapcamı şaşırdım zaten korkuyorum daha çok herşeyden soğutuyorlar insanı. Normal doğur en sağlıklısı o sonrs çok pişman olacaksın bilmemm ne.küçük çaplı panik ataklarım oluyor normal doğuma kendimi hazır hissetmiyorum sezertan istiyorum ce özel hastane de yapıcam. Sezeryan çok sğrılı çok zararlı yataktan kalkamicskdjn çok zorlanacaksın diyolar . Şimdide bi dıkıntı olursa bebekte ve sende doğum esnasında özel de yeterli imkanlar yok devlete de kayıt açtırman lazım diyor lar. Ne yapıcamı artık şaşırdım
Canan-_16 Hilallf kimseyi dinleme panik atak varsa normal yapamazsın. Özel hastanede küvez her imkan var sezeryan sadece 1 hafta zorluğu
Gamzecanpolat Hilallf Hayırlısı olsun canım nasıl geleceğini bebek karar veriyor aslında benim arkadaşım dün doğum yaptı mesela 7 8 cm e kadar açıklığı varmış bebek gelmemiş artık nasıl oluyor bende anlamadım da sezeryana almışlar bazı şeyler nasip meselesi her ikisinde de Rabbim kolaylık versin ikisi de zor bana göre iyi kötü yönden 😇
hamisko Hilallf Ben sezeryan oldum. Bebeğim yoğun bakıma girdiği için mi bilmiyorum ben çabuk toparlandım. Sürekli yürüyüş ve kendine güvenmek önemli. İğneden korkup tansiyonum düşüyor ama ameliyat sonrası kendimi salmadım. Kalktım yürüdüm.
tugcesakzci Hilallf şimdi öncelikle her Özel’in imkanları yeterli değil o konuda doğru söylüyorlar o yüzden mutlaka devlet takibi de aç en azından bir kere de olsa git. Fakat dopum şekline karar verme yetkisi sende ve bebekte tamamen. Senin için hangisinin uygun olduğuna inanıyorsan onu tercih et. Kimsenin bünyesinde aynı değil farklı birinin sğrı çektiği sezaryen sonrasında sen çekmeyebilirsin. Veya normal doğum ne kadar sağlıklı olsa da acı eşiğin düşükse çok fazla zorlanabilirsin sonrasında dikilince çok olabilir. Yani iki doğum da zor. Ama çevreye kulaklarını kapatmazsan daha çok zorlanırsın emin ol
AzcikMantikliOlun Canan-_16 panik atak varsa normal yapamazsın. Bu nasıl bir cümle yaa. Bilirkişi misiniz siz, doktor musunuz, psikolog musunuz? Karşınızda doğum korkusu olan bir gebe var. Olumsuz cümlenizi gören ben rahatsız oldum. Bir başka panik atağı olan da kendini olumsuzluğa koşullayacak.
sasha Hilallf canım ağrı kesici kullanırız, illaki bi yolu vardır, çok üzülmeyelim. Kendimize güvenirsen daha çabuk atlatırız o süreçleri ben de 34. haftaya girmek üzereyim, insan ister istemez düşünüyor, güçlü olalım, pozitif düşünelim.
Sevvalll42 Hilallf her ikisininde zorlukları var ama normal doğum çok güzel bişey hemde daha kolay aynı anda ayağa kalkıyosun ve çokta sevap o sancıları çekerken anlıyosun annenin kıymetini 😔
AzcikMantikliOlun Hilallf başkalarını dinlemeyin vajinal doğumla ilgili oldukça fazla telkin cümleleri var. Bebeğinizin ve sizin sağlığınız el verdiği sürece vajinal doğum sağlıklı olacaktır. Herkesin doğum tecrübesi farklı. Başkalarının tecrübelerinden ders çıkaramazsınız. Kolaylıklar diliyorum 🫶
Canookii Hilallf elin sözüne bakma ağzını açan olumsuz bişey söyler boşver dinleme kimseyi hakkında hayırlısı neyse o olsun.
Hnd_01 Hilallf canim herkesde farklı.kimsenin negatif doğum hikayerini dinleme.ben normal doğum yaptım.dogumdan yürüyerek çıktım.icte bir adet dikişim vardı.simdi ikinci kızıma hamileyim.doktorum sezeryan derse sezeryan olurum.herkesin acı eşiği farklı.benm arkadaşım belden iğne vurdurarak sezeryan oldu.3 günde toparladı.cok rahat oldu doğumu.o yüzden iyi şeyler düşün canim.ikisi de doğum.ozel hastanelerde herşey var ayrıca.o konuda tereddutun olmasın.doktoruna sorarsan eğer sana imkanlar hakkinda daha iyi bilgi verir.