Kizaniminanasiyiim bende doğumu orda yapmayı düşünüyorum sorduğumda paranın içinde fotoğraf çekimi 2 gece kalma sanırım şerbet de veriyorlar diye biliyorum verdiğin para içinde artı yenidoğan doktorunun kontrolü serumlar ilaçlar falan hersey içinde oluyor oda süslemek istersen dediler 1.500 5000 kadar fiyatlar çıkıyor ama kendinde yapabilirsin para vermeden 2 ayda bir 1000 lira zam geliyor benim bildiklerim bu kadar 🌼