Ozgeeee37 Kızlar 36+0 oldum bugün sezaryan gün ne zaman aldınız ve hangi gün haftanızla beraber yazar mısınız ?
naneliseker_ Ozgeeee37 gün almadım ama genelde 38 de alınıyor bebek. Doktorunda 38 de hazırlıklı gel dedi :)
Meryem3835 Ozgeeee37 Benim de başından beri düşük tehlikeli hamilelik geçirdim şu an 30+2 günlüğüm bana da tahmini 38 haftalık olduğumda alacaklar sezeryanla senin Dr. Daha iyi bilir o öyle diyorsa öyledir
Ozgeeee37 Banada 37 gibi gün veririz dedi ama geç veriyor gibi geldi günü anlamadım yani 38 de zaten doğuma alması gerekiyor bazılarına 34 haftalıkken veriliyor duydum da naneliseker_
naneliseker_ Ozgeeee37 sıkıntı olanların erken alınır:) ama 37 38 ideal hatta 39 da bile alan var anne karninda 1 gun bile değerli:)
Kbrnrkl Ozgeeee37 Ozgeeee37 Aaa122 bende 34+5 ama doktor 1hafta büyük bebek dedi. 2 gündür belim çok ağrıyor. Vajina varisim var zorunlu sezeryan demişti. Son haftaya yakın gel hem muayene ol bakalım karar verelim doğum için dedi. Kaçıncı haftamda gitsem bilemedim. Sıra alması sıkıntı sürekli cagirmasin diye son haftalar gidiyim diyorum gittiğin de hemen verir mi ki günü yoksa ayriyeten tekrar mı çağırıyorlar
alynozds Ozgeeee37 Ben geçen hafta 33. Haftamdayken doktorum günü belirledi hatta hemen sekreterine söyledi randevum bile alındı sezeryan doğum olucak bu arada
Aaa122 Kbrnrkl benim de 2 hafta önde gelişimi çok ağırlaştım cuma günü gittiğim kontrolde 2.700 du kilosu düşün 25 aralığa kadar dayanacam bakalım
Gskcmz Ozgeeee37 38+6 ya gün almıştık hanım efendi bekleyemedi 38+3 te kanamam başladı sezeryanla doğumum oldu