35+4 oldum bende de aynı şikayet var 20. Haftalarda başladı ve şu an inanılmaz derece arttı uyutmayacak kadar boğazlarıma kadar o yanmayı hissediyorum gaviscon şurup verdi doktorum eskiden hemen fayda ederdi şimdi malesef etkisiz eleman oldu sade maden suyu içiyorum bana iyi geliyor şurubuda kullanıyorum yine🫠