Mrv1234sim merak etme. Aynı şey benim de başıma geldi gebelik şüphesi varken ilaçlı tomografiye girdim. Tabi gebelik yokmuş sonrasında regl oldum ama doktor demişti ki mümkün değil bir şey olması, insanlar hamile olduğunu bilmeden ameliyat oluyorlar ve sıkıntısız doğuyor çocuk.. zaten etkilendiyse kendiliğinden düşüyor çocuk.