Nurerey Kızlar ikinci gebeliğim şuan 15 haftalığim birkaç haftadır sezeryan dikiş yerime sanki böyle bişey sürtünüyormuş içerenden dikiş yerime bişey değiyormuş gibi rahatsiz edici bir his oluyor var mı yaşayan acaba neden oluyordur?
Canan-_16 Nurerey bende 13 haftalığım ikinci gebelik benimde aşırı baskı yırtılacak gibi hissediyorum doktor sezeryan yapan doktor sıkıntılı yapmış dedi doğuma kadar çekeceksin dedi halada aynı ayakta 5 dk dursam direk sızlıyo sanki yeni sezeryan olmuşum gibi
Sumeyyesm Nurerey ilk Canan-_16 benim de ilk aylar dikiş yerimde baskı ve sızı oldu ama sonra geçti şuan 37haftaligim
mimar_anne Nurerey bende 15 haftalığım 2. Hamileliğim ama ben öyle bir sorun yaşamadım neyle alakalı acaba
Nurerey Canan-_16 ben acı hissetmiyorum şimdilik ama bi sıkıntı var gibi gidince doktoruma sorucam seninde Allah yardımcın olsun canım inşallah sağlıkla alırsın bebegini kucağına.